Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2015 07:54 - КАРУЧКАТА НА БЪЛГАРИЯ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3400 Коментари: 10 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Седя и чакам пощенския гълъб.
Какво ли писъмце ще донесе?
А днес денят за размисъл е дълъг! –
от магистрала стана на шосе.

То – туй шосе отдавна се разкапа! –
Уж, го заливат с медиен елей? –
и всяка есен някой хвърля капа
и лентичките реже с: – Да живей!

И друсат се каруци с мераклии –
на капрата – левентът до левент!
И аз, ако гаврътна три ракии,
ще вляза в българския парламент.

Тъй – в размисъл, денят ми мина леко –
отпървом пийнах биричка две-три.
И четох пак Щастливеца! – Алеко:
– Те, всички – до един! – са маскари.

Да си намерят нейде друга черква! –
там да се кръстят утре сутринта.
А аз на кръст и с кеф ще ги зачеркна.
И то – със най-дебелата черта!

Сълза едрее в гърлото ми – буца.
Не кацна гълъб – вест да ми снесе.
България е писана каруца,
обрана на задънено шосе!


4 октомврий 2014 г.
гр. Варна




Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sande - "Да си намерят нейде друга черква! – там да се кръстят утре сутринта."
30.04.2015 09:15
" България е писана каруца,
обрана на задънено шосе!"

***
Присъдата е жестока, но справедлива!

Поздрави, Валери!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - " България е писана каруца, ...
30.04.2015 09:22
sande написа:
" България е писана каруца,
обрана на задънено шосе!"

***
Присъдата е жестока, но справедлива!

Поздрави, Валери!

В Деня за размисъл, Санде, човек е склонен да произнесе и присъда.
Благодаря.
Чу
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
30.04.2015 10:05
Даа, Валери, Санде ме изпревари и измъкна наяве златния пирон!
Много се радвам на твоя хумор, блестящи рими, неизменен ритъм и оригинални идеи. Всъщност, всяка твоя творба е пъстър букет... Ще ме накараш и аз да гаврътна две-три ракии и да стана един какъв да е министър, та да ти връча някой и друг златен медал. Ще гледам да не са ментета. Доказах вече, че съм специалист по Аu.
Поздрави!
П и е р
цитирай
4. nalia - *****
30.04.2015 10:09
Ще продължим да си изписваме каруцата, Чу, нищо че дядо ми викаше: Светът ще свърши, ама гьотверените - не!
nalia
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - Даа, Валери, Санде ме изпревари и ...
30.04.2015 11:38
pvdaskalov написа:
Даа, Валери, Санде ме изпревари и измъкна наяве златния пирон!
Много се радвам на твоя хумор, блестящи рими, неизменен ритъм и оригинални идеи. Всъщност, всяка твоя творба е пъстър букет... Ще ме накараш и аз да гаврътна две-три ракии и да стана един какъв да е министър, та да ти връча някой и друг златен медал. Ще гледам да не са ментета. Доказах вече, че съм специалист по Аu.
Поздрави!
П и е р

Сакън, Пиер, не ми трябваш министър!
Предпочитам да си пием винцето в Калофер.
Благодаря.
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Ще продължим да си изписваме кар...
30.04.2015 11:39
nalia написа:
Ще продължим да си изписваме каруцата, Чу, нищо че дядо ми викаше: Светът ще свърши, ама гьотверените - не!
nalia

Стара приказка, Налия, стара като света.
Край нямат, ще речеш, че извират.
Чу
цитирай
7. yotovava - Удавихме се в сълзи, Валери
30.04.2015 20:55
Сълза едрее в гърлото ми – буца.
Не кацна гълъб – вест да ми снесе.
България е писана каруца,
обрана на задънено шосе!
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Сълза едрее в гърлото ми – буца. Не ...
30.04.2015 21:21
yotovava написа:
Сълза едрее в гърлото ми – буца.
Не кацна гълъб – вест да ми снесе.
България е писана каруца,
обрана на задънено шосе!

Солта в сълзата лекува.
Чу
цитирай
9. sonnic - Много силно и предизвикателно!
02.05.2015 10:24
А аз на кръст и с кеф ще ги зачеркна.
И то – със най-дебелата черта!

Ще стане чудесна пътеводна песен!
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - А аз на кръст и с кеф ще ги зачеркна. И ...
02.05.2015 10:41
sonnic написа:
А аз на кръст и с кеф ще ги зачеркна.
И то – със най-дебелата черта!

Ще стане чудесна пътеводна песен!

Благодаря, sonnic!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9356459
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930