Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2014 12:48 - Вярващите хора
Автор: shining Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7060 Коментари: 11 Гласове:
18

Последна промяна: 25.12.2016 11:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Те никога не знаели умора,
доброто в нас да виждат що блести,
разсеяно загледани в простора,
унесени във своите мечти. 

Когато срещнем ги - с очи искрящи,
зовящи вярата във нас да съхраним,
понякога сме стреснати, незрящи
да видим себе си добри, без грим.

Да вярваш или не - това ли е въпроса,
измъчващ толкоз хора по света?
Дълбоко във душата си доброто носим,
и нека да раздаваме не утре, а сега.

И трябва всеки себе си да пита,
с кого би тръгнал някъде на път,
с кого би смял се до насита,
и би почувствал като дом светът.

Ако усещаш топлинка ей тук отляво,
ако на птица волна имаш кръгозора,
ако в душата ти е шоколадово-лилаво,
ти някой срещнал си от вярващите хора.

-----------

Е,не знам дали ще имам време за още срещи с вас,приятели,
през тази година.Разбира се,останаха недовършени истории,
несподелени емоции,преживявания,вълшебни мигове...
Нищо,тъкмо ще има и занапред. Аз благодаря на всички,които
ми гостуваха през тези дванайсет месеца,
на всички които коментираха,на всички,които бяха съпричастни
към споделените от мен неща! Беше ми приятна вашата компания
и си пожелавам това и за новата година!
Идеята за вярващите хора ми хрумна в малките часове
преди няколко дни и се замислих всъщност колко много
има нужда всеки един от нас от такива човеци около себе си,
независимо дали го осъзнава или не.
Да, животът е труден,горчив,жесток,но...пожелавам ви да намерите,
да имате до вас поне един такъв човек!
Отделете три минути от свободното си време и се насладете
на музиката и приятното клипче,което съм добавил тук долу.
Пожелавам ви от сърце топли и уютни празници,
споделени с близки и обичани от вас хора!
До скоро,беше ми приятно!



*********


Когато дойдат празниците,всичко е залято от ярки светлини,
музика и приповдигнато настроение.
Но дали всичко е такова,каквото изглежда?
Едни харчат пари на воля,без да се стискат,осъзнавайки или неосъзнавайки,
че с пари празник на душата няма да си купиш.
Други нищо не харчат,защото няма какво и завиждат или не завиждат
на онези другите,самите те разбрали или неразбрали
кое всъщност може да ги накара да се почувстват като на празник.
Човек може да бъде такъв,какъвто той си реши,
може да усеща празника по свой собствен си начин.
Щастлив е онзи,който не се усеща самотен и изоставен,
онзи който се оглежда в усмивката на най-близките си хора,
независимо къде,как и с кого се е случило да бъде на празника.

                                                               shining










Тагове:   december,   daveed,


Гласувай:
18



1. emi1ts - Mного хубави
21.12.2014 16:01
стихове и послания!За вярващите хора!Да си пожелаем да стават повече!Всички имаме необходимостта от повече срещи с такива хора,които ни карат да се чувстваме истински живи!Музиката също е прекрасна - вдъхновяваща за едни предстоящи празнични емоции!
С най-сърдечни пожелания за хубави празници и добро настроение с близки за теб хора!
цитирай
2. shining - 1. emi1ts
21.12.2014 18:14
Много ти благодаря за добрите думи,приятно ми е в компанията ти,надявам се,че ще имаме много нови задушевни срещи и през Новата година!
Приятни и усмихнати празници и на теб!
цитирай
3. erato7 - Светли и щастливи празници, shi...
22.12.2014 08:49
Светли и щастливи празници, shining!
Нека топлинката на семейното огнище ви сгрява и ви дава сили за много добри дела занапред! Много ми хареса стихът ти!
цитирай
4. distrelets - Стопли ми душата с този постинг!
22.12.2014 09:39
Вярвам, че ще намираш време да се отбиваш тук, да споделяш и съпреживяваш. Няма значение колко често е. Вярващите хора ги има навсякъде, стига да пожелаем да ги видим и да можем да ги разпознаем. Блогът е едно от местата, където ги намираме :))))) Пожелавам ти светли празници, споделени и изпълнени с обич и вяра!
цитирай
5. shining - 3. erato7
22.12.2014 16:11
Благодаря ти за пожеланията,нека и при вас да е осезаем уюта и топлината във взаимоотношенията! Много здраве ти желая и ще се радвам на следващите ни срещи през новата година! Радвам се,че са ти харесали стихчетата,сигурно са извън всякакви правила на ритъм и други такива,но поне ти гарантирам,че са от сърце. :)
Светли празници на теб и семейството ти!
цитирай
6. shining - 4. distrelets
22.12.2014 16:16
Благодаря ти за добрите думи,те пък мен ме топлят -звучат толкова от сърце и душа!
Винаги ми е приятна компанията тук. Може би подсъзнателно идеята за вярващите хора ми се роди точно от преживяното и усетеното при общуването ми тук - всичката тази добронамереност,любов и мечтателност.Като че ли по детски чисто ми изглежда всичко това като се замисля понякога.
Светли празници и много здраве и късмет през Новата годиина!
цитирай
7. valeska - :)
27.12.2014 12:16
Весели празници, shining!
цитирай
8. shining - 7. valeska
28.12.2014 22:42
Благодаря ти,благодаря ти за това,че бяхме заедно през тази година!
Светли празници и на теб! :)))
цитирай
9. benitta - Честита Коледа! :)
30.12.2014 14:54
Идвам почти като Снежанка - бяла, добра и очаквана :)))))
Но майтапът настрана, то очакването при мен беше по-голямо. Не мога само да надникна в блога, искам да ми е спокойно, да се отпусна, да прочета всяка дума с цяла душа, затова се бавя...
Радвам се, че измина почти цяла година, откакто се запознахме с теб тук и смятам, че трябва да го отпразнуваме. Пада се някъде към края на януари, когато онова с пуловерите и червеното вино би се вписало перфектно ;)
Благодаря и аз за хубавата музика, а пожеланията оставям на самия теб - да си намислиш нещо от мен и да посрещнеш с усмивка сбъдването му!
цитирай
10. shining - 9. benitta
30.12.2014 20:53
Щом и Снежанка е тук,значи спокойно можем да изпратим старата и да посрещнем новата година. :)))
Радвам се,че тук се отпускаш душевно,благодарен съм ти за всичко,което си ми изпратила като послания през тази година! Хайде да не изпадам в клишета,но да,май че ще трябва да се отпразнува годишнината,заслужава си. :))) Остава и снегът да се задържи дотогава.
Намислих си пожелание,съмняваш ли се,а на теб ти пожелавам весело, весело посрещане на Новата година,гарнирано с много щуреене по детски и много топлота в душите! Бъдете здрави цялото семейство!
Благодаря ти!
цитирай
11. donchevav - Много важна тема и ценни послания! В ...
04.01.2015 22:21
Много важна тема и ценни послания! В дни на изпитания вярата е единствен път за оцеляване - едновременно оръжие за борба и гаранция за победа. Но вярващите хора, за съжаление, днес стават все по-малко...Поздрави!
цитирай
12. shining - 11. donchevav
05.01.2015 22:17
Благодаря и за много години! :)
Много неща стават днес,които са достойни за съжаление,но пък затова имаме избор да запазим вярата си. :)
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shining
Категория: Лични дневници
Прочетен: 751551
Постинги: 173
Коментари: 1422
Гласове: 5038
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930