Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: grechnica
Категория: Лични дневници
Прочетен: 85354
Постинги: 14
Коментари: 22
Гласове: 307
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
06.10.2009 14:02 - ЛИПСВАШ МИ... ТАКА УЖАСНО МИ ЛИПСВАШ
Автор: grechnica Категория: Лични дневници   
Прочетен: 19027 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 06.10.2009 14:06


ЛИПСВАШ МИ

 

 

Нощта прегръща тихо раменете ми... вместо теб! А ситните капки  дъжд се смесват със сълзите ми! Липсваш ми! Така ужасно ми липсваш! Липсват ми очите ти, ръцете ти, липсват ми най-малките неща , но правени с теб! Не ми е достатъчно само да чувам гласа ти, дори за дълго през деня! Липсва ми твоята увереност и оптимизъм, че всичко ще бъде наред! Липсваш ми.... и тази болка в мен прогонва съня ми! Не мога да бъда себе си- без теб! Не мога да се усмихвам във деня си, щом очите ми не срещат твоята усмивка! Сега, аз мога само да я чувствам, мога само да затварям очи и .... да си спомням! Така ми липсваш, търся те със всяко свое вдишване, със всеки свой поглед или жест! И тези безкрайни, дълги нощи, пропити със спомена за теб и нашата обич! Нечовешко е, боли,,, дори когато зная колко ме обичаш! Каква е тази орисия, да не мога да те имам до себе си, да не мога да те докосна! Липсва ми смеха ти, с който съживяваш всяка моя минута живот! А ти .... толкова влюбен и добър към мен, не пропускаш миговете , в които поне можеш да чуеш гласа ми! Липсваш ми, иска ми се да има край това разстояние, което ни дели, да имат край, дните, месеците на дълго очакване! И сега, в тази дъждовна пролетна вечер отново очаквам да чуя гласа ти, да затворя очи и да те почувствам до мен! Зная, че за любовта няма граници, че няма бариери, това не е чувство, което насила можеш да извикаш или да задържиш в себе си! Любовта е това чувство, което преобразява живота ни и ни дава сили да се борим! И аз се боря, с тази пролетна моя тъга, породена от това , че безкрайно ми липсваш! Искам нашите мигове щастие! Искам любовта ни, тук и сега! Искам щом протегна ръка, да докосвам твоята и щом отворя очи да потъна в твоите! Душа в душа! И тяло в тяло! А сега, ще се потопя в спомените от миналите дни, и ще търся теб, единствено усещането за теб, за да ме стопли, за да може гласа ми да не трепери , когато говоря с теб, за да се усмихват очите ми, дори когато не можеш да ги видиш, за да почувстваш Любовта ми! А ти, ще ми липсваш... и тази нощ, и утре, и когато продължавам с ежедневните неща,,, и в нощите, в които едва ли ще заспя! Липсваш ми, така ужасно ми липсваш!!!

 Вили





Тагове:   Ми,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене